La millor Lady Gaga reapareix a Barcelona després de la...
The New Barcelona Post inaugura una secció d’entrevistes a figures...
El celler vol trobar una imatge actual per a la...
L'empresari Jordi Serras, en aliança amb Ona Matas i Antonio...
Als anys trenta, una altra Barcelona —la del ‘dancing ball’...
La fira professional s'obrirà a la ciutat amb una instal·lació...
La firma es trasllada de la Gran Via de Barcelona...
L'històric hotel barceloní recorda la fugida del règim nazi i...
Vicenç Mustarós, creador del 080 Barcelona, i Meritxell Balmes reinventen...
Milers de persones visiten la que ha estat la casa...
L'edició més ambiciosa del congrés internacional posa en valor el...
Des d'un nou i ampliat laboratori del Parc Científic de...
La capital catalana segueix en el punt de mira dels...
Barcelona ja té el seu nou “número deu”. Al cor...
Amb una dotzena d'empreses ja instal·lades en 1.000 metres quadrats...
Llegeixo que un estudi de Harvard confirma que ChatGPT ja...
La mostra dona paraula directa i testimonial als membres d’aquesta...
La plataforma aspira a “humanitzar” l'acomiadament, amb serveis multidisciplinaris enfocats...
El 7 d'octubre La Fundació Catalunya-Pedrera va obrir les portes...
Àngels. Anna. Beatriz. Edwina. Elisabeth. Francesca. Gemma. Helena. Inés. Laura....
[dropcap letter=”T”]
riar el protagonista de la primera col·laboració de vivirdemais era molt fàcil: Josep Font és el dissenyador català amb més projecció internacional. És el director creatiu de la marca espanyola Delpozo des del 2012, quan el Grup Perfumes y Diseño la va adquirir amb la finalitat de conservar el llegat de Jesús del Pozo i rellançar la firma a escala internacional.
Josep Font ja s’havia fet aleshores un nom en el món de la moda, i les seves col·leccions desfilaven a Barcelona, Madrid, Tòquio o París, on va ser convidat a participar en la Setmana de l’Alta Costura.

Josep Font és arquitecte de formació i això es percep en les seves peces de roba. Crea peces arquitectòniques molt femenines, en què domina el volum, i que realcen la silueta de la dona. Amb una identitat molt marcada, la filosofia de prêt-à-couture de Delpozo es mou entre la tradició i la modernitat, el romanticisme i l’atemporal, la puresa i el sumptuós, la fantasia i la sensibilitat. Una estètica etèria i fràgil.
Des dels seus inicis treballa amb artesans molt aferrats a l’essència, en què brodats i drapats creen combinacions insòlites i úniques. Els delicats teixits es transformen en la màxima expressió de creativitat i els colors són un altre element imprescindible: Font fa anar la paleta com si fos un pintor davant d’una tela.
Després de deu temporades desfilant a Nova York, Delpozo es va estrenar fa uns quants dies a la London Fashion Week i va triar, és clar, el majestuós Royal Institute of British Architects. El canvi de ciutat arriba per donar embranzida a la marca en el mercat europeu després de l’obertura de la segona botiga Delpozo (Madrid va ser la primera) a la capital britànica. La desfilada, molt aplaudida, va ser una barreja de naturalesa i art, una col·lecció inspirada en l’artista francesa Inès Longevial acompanyada de la música en directe de l’artista espanyola Russian Red. Fascinador!
Backstage moments #DelpozoFW18 Collection with Creative Director @josepfontc
Una publicación compartida de Delpozo (@delpozo) el
[dropcap letter=”T”]
riar el protagonista de la primera col·laboració de vivirdemais era molt fàcil: Josep Font és el dissenyador català amb més projecció internacional. És el director creatiu de la marca espanyola Delpozo des del 2012, quan el Grup Perfumes y Diseño la va adquirir amb la finalitat de conservar el llegat de Jesús del Pozo i rellançar la firma a escala internacional.
Josep Font ja s’havia fet aleshores un nom en el món de la moda, i les seves col·leccions desfilaven a Barcelona, Madrid, Tòquio o París, on va ser convidat a participar en la Setmana de l’Alta Costura.

Josep Font és arquitecte de formació i això es percep en les seves peces de roba. Crea peces arquitectòniques molt femenines, en què domina el volum, i que realcen la silueta de la dona. Amb una identitat molt marcada, la filosofia de prêt-à-couture de Delpozo es mou entre la tradició i la modernitat, el romanticisme i l’atemporal, la puresa i el sumptuós, la fantasia i la sensibilitat. Una estètica etèria i fràgil.
Des dels seus inicis treballa amb artesans molt aferrats a l’essència, en què brodats i drapats creen combinacions insòlites i úniques. Els delicats teixits es transformen en la màxima expressió de creativitat i els colors són un altre element imprescindible: Font fa anar la paleta com si fos un pintor davant d’una tela.
Després de deu temporades desfilant a Nova York, Delpozo es va estrenar fa uns quants dies a la London Fashion Week i va triar, és clar, el majestuós Royal Institute of British Architects. El canvi de ciutat arriba per donar embranzida a la marca en el mercat europeu després de l’obertura de la segona botiga Delpozo (Madrid va ser la primera) a la capital britànica. La desfilada, molt aplaudida, va ser una barreja de naturalesa i art, una col·lecció inspirada en l’artista francesa Inès Longevial acompanyada de la música en directe de l’artista espanyola Russian Red. Fascinador!
Backstage moments #DelpozoFW18 Collection with Creative Director @josepfontc
Una publicación compartida de Delpozo (@delpozo) el