No importa si el fascina o detesta el dia de...
Fa 108 anys que des de l’Observatori Fabra es recullen...
Difondre la moda com a cultura. Aquest és l’ambiciós propòsit...
Ha mort el modista, dissenyador i empresari Toni Miró, que...
I aquesta americana? I aquesta camisa i aquesta corbata? Durant...
La directora del 080 Barcelona Fashion reivindica el nou format...
Fundada per l'emprenedora Lilin Yang, la companyia acaba d'obrir una...
El president de l'associació Amics de La Rambla, Fermín Villar,...
El modista que va vestir amb elegància i naturalitat tota...
La Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya recorda els membres...
Les noves instal·lacions se situaran en més de 100 hectàrees...
El centre compta amb 140 places residencials i 40 de...
Barcelona és una ciutat que es posa en qüestió a...
La ciutat suma 13 nous centres de desenvolupament tecnològic el...
La infraestructura es prepara per culminar obres posposades amb la...
Les empreses ‘edtech’ superen les 300 i donen feina a...
El 'Global MBA Ranking' també reconeix dues altres escoles de...
Les empreses que venen regularment a l'estranger van augmentar un...
La música de Lucia Fumero, el duet irlandès Red Stamp,...
Les rondes d'Impress (110 milions), Inbrain Neuroelectronics (46 milions) i...
[dropcap letter=”T”]
riar el protagonista de la primera col·laboració de vivirdemais era molt fàcil: Josep Font és el dissenyador català amb més projecció internacional. És el director creatiu de la marca espanyola Delpozo des del 2012, quan el Grup Perfumes y Diseño la va adquirir amb la finalitat de conservar el llegat de Jesús del Pozo i rellançar la firma a escala internacional.
Josep Font ja s’havia fet aleshores un nom en el món de la moda, i les seves col·leccions desfilaven a Barcelona, Madrid, Tòquio o París, on va ser convidat a participar en la Setmana de l’Alta Costura.
Josep Font és arquitecte de formació i això es percep en les seves peces de roba. Crea peces arquitectòniques molt femenines, en què domina el volum, i que realcen la silueta de la dona. Amb una identitat molt marcada, la filosofia de prêt-à-couture de Delpozo es mou entre la tradició i la modernitat, el romanticisme i l’atemporal, la puresa i el sumptuós, la fantasia i la sensibilitat. Una estètica etèria i fràgil.
Des dels seus inicis treballa amb artesans molt aferrats a l’essència, en què brodats i drapats creen combinacions insòlites i úniques. Els delicats teixits es transformen en la màxima expressió de creativitat i els colors són un altre element imprescindible: Font fa anar la paleta com si fos un pintor davant d’una tela.
Després de deu temporades desfilant a Nova York, Delpozo es va estrenar fa uns quants dies a la London Fashion Week i va triar, és clar, el majestuós Royal Institute of British Architects. El canvi de ciutat arriba per donar embranzida a la marca en el mercat europeu després de l’obertura de la segona botiga Delpozo (Madrid va ser la primera) a la capital britànica. La desfilada, molt aplaudida, va ser una barreja de naturalesa i art, una col·lecció inspirada en l’artista francesa Inès Longevial acompanyada de la música en directe de l’artista espanyola Russian Red. Fascinador!
Backstage moments #DelpozoFW18 Collection with Creative Director @josepfontc
Una publicación compartida de Delpozo (@delpozo) el
[dropcap letter=”T”]
riar el protagonista de la primera col·laboració de vivirdemais era molt fàcil: Josep Font és el dissenyador català amb més projecció internacional. És el director creatiu de la marca espanyola Delpozo des del 2012, quan el Grup Perfumes y Diseño la va adquirir amb la finalitat de conservar el llegat de Jesús del Pozo i rellançar la firma a escala internacional.
Josep Font ja s’havia fet aleshores un nom en el món de la moda, i les seves col·leccions desfilaven a Barcelona, Madrid, Tòquio o París, on va ser convidat a participar en la Setmana de l’Alta Costura.
Josep Font és arquitecte de formació i això es percep en les seves peces de roba. Crea peces arquitectòniques molt femenines, en què domina el volum, i que realcen la silueta de la dona. Amb una identitat molt marcada, la filosofia de prêt-à-couture de Delpozo es mou entre la tradició i la modernitat, el romanticisme i l’atemporal, la puresa i el sumptuós, la fantasia i la sensibilitat. Una estètica etèria i fràgil.
Des dels seus inicis treballa amb artesans molt aferrats a l’essència, en què brodats i drapats creen combinacions insòlites i úniques. Els delicats teixits es transformen en la màxima expressió de creativitat i els colors són un altre element imprescindible: Font fa anar la paleta com si fos un pintor davant d’una tela.
Després de deu temporades desfilant a Nova York, Delpozo es va estrenar fa uns quants dies a la London Fashion Week i va triar, és clar, el majestuós Royal Institute of British Architects. El canvi de ciutat arriba per donar embranzida a la marca en el mercat europeu després de l’obertura de la segona botiga Delpozo (Madrid va ser la primera) a la capital britànica. La desfilada, molt aplaudida, va ser una barreja de naturalesa i art, una col·lecció inspirada en l’artista francesa Inès Longevial acompanyada de la música en directe de l’artista espanyola Russian Red. Fascinador!
Backstage moments #DelpozoFW18 Collection with Creative Director @josepfontc
Una publicación compartida de Delpozo (@delpozo) el