Abans de meteoròloga, Mònica Usart (Molins de Rei, 1984) volia...
L’empresària alerta que hi ha un problema de mida empresarial...
La sostenibilitat i l'ús de nous materials, en un procés...
El degà de la Barcelona School of Management i del...
Qui fora gran referent de la defensa del vianant va...
La segona trobada promoguda per aquest fòrum reunirà a l'octubre...
Substitueix a Alexander Mottrie i ocuparà aquest càrrec fins al...
El nou director d'art de la Fundació Vila Casas, que...
El fins ara secretari del consell rector de la cooperativa...
La seva roba es pot veure a les catifes vermelles...
El saló internacional organitzat per Fira de Barcelona reunirà 29...
L'esdeveniment comptarà per primer any amb un programa d'activitats gratuïtes...
Entrevistem Eric Antràs Agut, participant del programa de lideratge i...
El dia de Sant Jordi, l’alcalde Jaume Collboni va publicar...
L'empresa de tecnologia mèdica destinarà els recursos a la validació...
El president de Naturgy, Francisco Reynés, és designat nou membre...
L'entitat advoca per replantejar-se la relació amb els Estats Units,...
L'empresa catalana apunta a una facturació d'1,2 milions d'euros enguany,...
A hores d'ara, el subministrament elèctric s'ha restablert pràcticament a...
La ‘proptech’ destinarà els recursos a ampliar l'ús de la...
[dropcap letter=”E”]
l coneixement és el nou diner: has de seguir aprenent cada dia. Amb aquesta impactant frase titulava Sergio Parra a Yorokobu seva inspiradora dissertació sobre per què, gràcies a la tecnologia, cada vegada necessitarem monetitzar menys i aprendre més.
En línia amb el seu plantejament i en contraposició a la visió apocalíptica que molts tenen de l’era digital, trobem persones amb una mentalitat flexible que els permet adaptar-se als canvis accelerats dels nous temps. Com? Amb una actitud positiva basada en l’aprenentatge constant.
Són professionals que treballen i pensen en xarxa. Són àgils, creatius, innovadors, socials i sociables. Es fan preguntes i es replantegen constantment el seu coneixement, per després difondre les seves troballes i comparar-les, col·laborant amb qualsevol persona i des de qualsevol lloc, ja que saben com utilitzar les noves tecnologies a favor d’ells.
Aporten valor a les organitzacions perquè el seu esperit lliure els permet adaptar-se a qualsevol context sense tenir por del fracàs, amb una actitud de superació, propera a la que es té quan s’està participant en un joc. El seu èxit professional i personal està directament relacionat amb aquesta actitud.
Per definir aquesta mentalitat, John Moravec, fundador de Education Futures LLC, va encunyar el neologisme knowmad, concepte que basa en els termes know (de conèixer) i mad (de nòmada) que, com exposa en el seu llibre Knowmad Society té la seva raó de ser en la innovació i la flexibilitat, en les relacions win-win entre organitzacions i empreses, en l’aprenentatge constant i en una actitud proactiva i constructiva davant la vida i el treball.
A Espanya, la periodista Raquel Roca ha publicat recentment Knowmads. Knowmads. Los trabajadores del futuro (Lid Editorial), en què aposta per resetejar la nostra ment per convertir-nos en knowmads. “A més de per la nostra pròpia ocupabilitat, ser knowmad es converteix en una filosofia de vida que et fa més feliç. Per què? Perquè, entre altres coses, et saps preparat per al desconegut, per surfejar sobre la inestabilitat sense enfonsar-te, i perquè destapa la part més social que portem a dins generant connexions amb altres persones”, destaca Roca.
Siguem knowmad!
[dropcap letter=”E”]
l coneixement és el nou diner: has de seguir aprenent cada dia. Amb aquesta impactant frase titulava Sergio Parra a Yorokobu seva inspiradora dissertació sobre per què, gràcies a la tecnologia, cada vegada necessitarem monetitzar menys i aprendre més.
En línia amb el seu plantejament i en contraposició a la visió apocalíptica que molts tenen de l’era digital, trobem persones amb una mentalitat flexible que els permet adaptar-se als canvis accelerats dels nous temps. Com? Amb una actitud positiva basada en l’aprenentatge constant.
Són professionals que treballen i pensen en xarxa. Són àgils, creatius, innovadors, socials i sociables. Es fan preguntes i es replantegen constantment el seu coneixement, per després difondre les seves troballes i comparar-les, col·laborant amb qualsevol persona i des de qualsevol lloc, ja que saben com utilitzar les noves tecnologies a favor d’ells.
Aporten valor a les organitzacions perquè el seu esperit lliure els permet adaptar-se a qualsevol context sense tenir por del fracàs, amb una actitud de superació, propera a la que es té quan s’està participant en un joc. El seu èxit professional i personal està directament relacionat amb aquesta actitud.
Per definir aquesta mentalitat, John Moravec, fundador de Education Futures LLC, va encunyar el neologisme knowmad, concepte que basa en els termes know (de conèixer) i mad (de nòmada) que, com exposa en el seu llibre Knowmad Society té la seva raó de ser en la innovació i la flexibilitat, en les relacions win-win entre organitzacions i empreses, en l’aprenentatge constant i en una actitud proactiva i constructiva davant la vida i el treball.
A Espanya, la periodista Raquel Roca ha publicat recentment Knowmads. Knowmads. Los trabajadores del futuro (Lid Editorial), en què aposta per resetejar la nostra ment per convertir-nos en knowmads. “A més de per la nostra pròpia ocupabilitat, ser knowmad es converteix en una filosofia de vida que et fa més feliç. Per què? Perquè, entre altres coses, et saps preparat per al desconegut, per surfejar sobre la inestabilitat sense enfonsar-te, i perquè destapa la part més social que portem a dins generant connexions amb altres persones”, destaca Roca.
Siguem knowmad!