Després de triomfar al Festival de Jazz de Barcelona, torna To Amy, el tribut d'Andrea Motis a Amy Winehouse. Per a la trompetista i cantant catalana, la música de Winehouse va ser una mena de teràpia i refugi durant la seva adolescència, i ara li ret un homenatge ple de sensibilitat. En aquest concert no estarà sola: l'acompanyen els Barcelona Gospel Messengers, dirigits per Ramon Escalé.
