Osmar Polo

Osmar Polo, nou president del 22@Network Barcelona
Osmar Polo, nou president del 22@Network Barcelona
22 de juny de 2026 a les 07:43h

El directiu Osmar Polo assumirà la presidència del 22@Network Barcelona, l’associació que agrupa les empreses, institucions i centres de coneixement del districte tecnològic 22@. Polo rellevarà Susana Prado, amb qui ha compartit junta des del juny de 2024 com a vicepresident estratègic de l’entitat. Anteriorment, durant l’etapa liderada per Enric Urreta, ja havia ocupat el càrrec de vicepresident internacional.

CEO de T-Systems Iberia des de 2017, Polo acumula més de dues dècades d’experiència internacional en el sector tecnològic. Vinculat al grup Deutsche Telekom des de 2006, ha liderat projectes de transformació digital a Europa i Amèrica i ha impulsat el creixement de la companyia a Espanya i Portugal. Més enllà de la seva responsabilitat executiva, s’ha consolidat com una de les veus més actives de l’ecosistema empresarial i innovador de Barcelona, amb responsabilitats en entitats com la Cambra de Comerç Alemanya per a Espanya, AMETIC, Barcelona Global o La Salle Campus Barcelona.