UN BITTER KAS AMB...
Cristina Puig
Vaig néixer el 1972 i em declaro fan absoluta de la música dels 80 i 90. De jove volia ser Madonna, omplir estadis i que tothom conegués les meves cançons. També volia ser ballarina però després de 11 anys posant-me tutús, vaig veure que no m’hi guanyaria la vida. Finalment em vaig llicenciar en Ciències de la Comunicació a la UAB i allà vaig descobrir la meva veritable vocació: fer preguntes i desconfiar de tot. He dirigit i presentat programes a la ràdio i a la televisió. El darrer, FAQS a TV3, el de més
audiència i més controvertit de tots, on he experimentat en pròpia pell la maquinària del món hater. Ensenyo tele a la facultat de Comunicació Blanquerna de la Universitat Ramon Llull, soc responsable de continguts estratègics a l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau i els divendres tertuliejo a El món a Rac1. Tinc una filla però encara no he plantat cap arbre ni escrit cap llibre. Tot serà.
UN BITTER KAS AMB...
Paula Malia: “Un dels meus grans aprenentatges ha estat començar a posar límits”
Cristina Puig
UN BITTER KAS AMB...
Enrique Tomás: "La intel·ligència emocional és el botiguer de tota la vida"
Cristina Puig
UN COLACAO AMB...
Quim Masferrer: “Fa ràbia, però a la vida tots els tòpics s'acaben complint”
Cristina Puig
- 1
- 2