La compra de l'empresa de pagaments Verse per part del...
La companyia catalana, especialitzada en estratègies de publicitat en botigues...
La farmacèutica suïssa, propietària de marques com Cetaphil i Epiduo,...
L'empresa sorgida del Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR) ha...
Amb el suport de Netmentora i impulsada per l'emprenedora Teresa...
La startup catalana obre una ronda de finançament per captar...
Enguany l’iFest estrena un nou programa d’aprenentatge i disrupció adreçat...
El 2050 el cotxe autònom serà una realitat que reduirà...
L'empresa propietat dels accionistes de Vall Companys vol ser el...
En un moment d'auge del comerç electrònic, l'empresa barcelonina de...
Gastronomia, música i cultura popular seran protagonistes d'un icònic espai...
La troballa d’un vaixell del segle XV a l’antic Mercat...
En la seva 52a edició, del 25 d'abril al 4...
Durant la segona edició de les jornades de portes obertes,...
L'equip d'arqueòlegs assegura que aquesta és una troballa "excepcional", ja...
L'empresa biotecnològica reforça el seu pla estratègic per cotitzar a...
Barcelona veurà culminada una de les seves noves centralitats aquest...
Tres exemples que demostren que amb visió, autenticitat i una...
Totes les categories i regions en les quals opera la...
La festa del llibre i de la rosa torna a...
[dropcap letter=”F”]
oment del Treball obre avui l’accés a la plataforma digital The New Barcelona Post, el nou magazín sobre Business & Talent, Cultura i Lifestyle de Barcelona i, en general, de Catalunya, amb l’objectiu de ser un canal de comunicació enfocat prioritàriament a la difusió de l’activitat emprenedora, innovadora i creativa. El nou magazín digital és un espai obert, plural i integrador per a empresaris, emprenedors, institucions econòmiques, culturals, acadèmiques, autors i creatius de les principals disciplines artístiques i, en general, a tots els ciutadans que amb el seu treball contribueixen a la projecció de Barcelona i Catalunya com el millor lloc del Mediterrani per invertir, treballar i viure.
Empreses amb activitat a Catalunya se sumen i promouen aquesta iniciativa com a compromís i reconeixement d’un entorn emprenedor i dinàmic que creix sense parar i contribueix al progrés social i econòmic, a la creació d’ocupació i sempre amb els valors principals de la solidaritat i la responsabilitat social.
The New Barcelona Post ofereix tots els seus continguts en tres idiomes -català, castellà i anglès- i, entre altres seccions, destaquen les agendes Cultural i Digital&Tech, amb una proposta seleccionada de l’oferta més rellevant de la programació sobre cultura i innovació a Barcelona i a les principals ciutats del món. D’aquesta manera, es proposa un espai innovador de relació i comunicació dels principals temes d’interès d’una audiència integrada per empresaris, directius, professionals i comunitat internacional destacada a Barcelona.
El president de Foment, Joaquim Gay de Montellà, escriu a la pàgina de Benvinguda, “a Barcelona sempre s’hi torna” i anuncia que al The New Barcelona Post “s’uneixen les arts, les empreses, la ciència, la innovació, la moda, la gastronomia…, el talent”.
La plataforma digital aporta tots els seus continguts en tres idiomes –català, castellà i anglès- amb una línia editorial que es fonamenta en el principi de “bones notícies, històries certes”, per relatar històries amb recursos literaris, gràfics i digitals de qualitat
El secretari general de Foment del Treball, Joan Pujol, obre les portes del The New Barcelona Post “des del cor de Barcelona -en plena Via Laietana i al barri del Born- … generant oportunitats per als nostres socis i també per a tots aquells que vulguin estar connectats amb l’experiència de fer empresa a la nostra ciutat i, en general, al conjunt de Catalunya” .
Good News, True Stories
El nou magazín digital The New Barcelona Post neix tres anys i mig després del llançament de la renovada capçalera F, la Revista del Foment que dirigeix l’escriptor Valentí Puig des del setembre del 2014 com una clàssica revista de paper de pensament i cultura. Així, Foment continua sense interrupció com editor d’històriques publicacions que es remunten fins a l’any 1849 amb El Bien Público. Prisma Publicacions, del Grup Planeta, és el partner per a la producció i disseny d’aquesta revista que, a partir d’avui, es pot adquirir des de la botiga del The New Barcelona Post.
Com a directora de Comunicació de Foment i editora de F i de The New Barcelona Post, explico al Qui som com s’han gestat aquests projectes editorials. El director del nou magazín digital és el periodista i poeta Enric Boluda-M Hût. Ambdós formem l’equip de comunicació de Foment del Treball.
Good News, True Stories és l’eslògan per al llançament del nou magazín, que només pretén ser un reflex fidel i amable del caràcter emprenedor, obert i solidari de Barcelona i Catalunya.
[dropcap letter=”F”]
oment del Treball obre avui l’accés a la plataforma digital The New Barcelona Post, el nou magazín sobre Business & Talent, Cultura i Lifestyle de Barcelona i, en general, de Catalunya, amb l’objectiu de ser un canal de comunicació enfocat prioritàriament a la difusió de l’activitat emprenedora, innovadora i creativa. El nou magazín digital és un espai obert, plural i integrador per a empresaris, emprenedors, institucions econòmiques, culturals, acadèmiques, autors i creatius de les principals disciplines artístiques i, en general, a tots els ciutadans que amb el seu treball contribueixen a la projecció de Barcelona i Catalunya com el millor lloc del Mediterrani per invertir, treballar i viure.
Empreses amb activitat a Catalunya se sumen i promouen aquesta iniciativa com a compromís i reconeixement d’un entorn emprenedor i dinàmic que creix sense parar i contribueix al progrés social i econòmic, a la creació d’ocupació i sempre amb els valors principals de la solidaritat i la responsabilitat social.
The New Barcelona Post ofereix tots els seus continguts en tres idiomes -català, castellà i anglès- i, entre altres seccions, destaquen les agendes Cultural i Digital&Tech, amb una proposta seleccionada de l’oferta més rellevant de la programació sobre cultura i innovació a Barcelona i a les principals ciutats del món. D’aquesta manera, es proposa un espai innovador de relació i comunicació dels principals temes d’interès d’una audiència integrada per empresaris, directius, professionals i comunitat internacional destacada a Barcelona.
El president de Foment, Joaquim Gay de Montellà, escriu a la pàgina de Benvinguda, “a Barcelona sempre s’hi torna” i anuncia que al The New Barcelona Post “s’uneixen les arts, les empreses, la ciència, la innovació, la moda, la gastronomia…, el talent”.
La plataforma digital aporta tots els seus continguts en tres idiomes –català, castellà i anglès- amb una línia editorial que es fonamenta en el principi de “bones notícies, històries certes”, per relatar històries amb recursos literaris, gràfics i digitals de qualitat
El secretari general de Foment del Treball, Joan Pujol, obre les portes del The New Barcelona Post “des del cor de Barcelona -en plena Via Laietana i al barri del Born- … generant oportunitats per als nostres socis i també per a tots aquells que vulguin estar connectats amb l’experiència de fer empresa a la nostra ciutat i, en general, al conjunt de Catalunya” .
Good News, True Stories
El nou magazín digital The New Barcelona Post neix tres anys i mig després del llançament de la renovada capçalera F, la Revista del Foment que dirigeix l’escriptor Valentí Puig des del setembre del 2014 com una clàssica revista de paper de pensament i cultura. Així, Foment continua sense interrupció com editor d’històriques publicacions que es remunten fins a l’any 1849 amb El Bien Público. Prisma Publicacions, del Grup Planeta, és el partner per a la producció i disseny d’aquesta revista que, a partir d’avui, es pot adquirir des de la botiga del The New Barcelona Post.
Com a directora de Comunicació de Foment i editora de F i de The New Barcelona Post, explico al Qui som com s’han gestat aquests projectes editorials. El director del nou magazín digital és el periodista i poeta Enric Boluda-M Hût. Ambdós formem l’equip de comunicació de Foment del Treball.
Good News, True Stories és l’eslògan per al llançament del nou magazín, que només pretén ser un reflex fidel i amable del caràcter emprenedor, obert i solidari de Barcelona i Catalunya.