UN BITTER KAS AMB...
Elisabet Casanovas: “Sempre que estreno teatre li dedico una funció a la meva mare”
--- Què estaries fent a aquesta hora si no haguessis quedat amb mi?
--- Segurament estaria fent alguna classe de dansa clàssica, d’aquestes que m’agrada fer quan tinc temps. Però com a hobby total, eh.
--- Fa molts temps que ho fas?
--- Sí, des dels 15 anys. M’allibera molt, perquè em fa...