El grup català de telecomunicacions i serveis digitals Parlem redobla la seva aposta per l’operadora valenciana Aproop. Ho ha fet a través d’un rebranding que té per objectiu modernitzar la seva imatge i transmetre els seus valors per connectar amb una audiència més àmplia i diferenciar-se de la competència, a través del model de proximitat que caracteritza Parlem.
Així, el grup continua la seva estratègia d’expansió territorial amb Aproop, amb la previsió que l’operadora valenciana incrementi la seva facturació un 50% a finals d’aquest any, i aconsegueixi una quota de mercat del 3% com a operadora de proximitat. Amb aquest objectiu, ha renovat la seva imatge de marca i el seu web, amb la campanya Canvia el que et canvia.
Dins d’aquest rebranding, Aproop ha donat vida a un nou personatge de la marca. Amb el nom de Cremaet, personifica la situació de consumidors davant empreses de telecomunicacions que no donen resposta a les seves demandes, mentre que posiciona a Aproop com una marca que escolta i acompanya als seus clients. En aquest sentit, la companyia també ha intensificat la inversió en l’atenció al client.
L’aposta per Aproop és una de les línies estratègiques de Parlem per a aconseguir l’objectiu que s’ha marcat per a 2024: duplicar el seu ebitda. El grup, presidit per Ernest Pérez-Mas i dirigit per Xavier Capellades, s’ho ha proposat després d’un 2023 en el qual va registrar per primera vegada una rendibilitat positiva anual, passant d’un saldo negatiu de 2,2 milions el 2022 als dos milions en positiu que l’any passat va registrar Parlem, amb seu en el 22@.
La rèplica del model d’operadora de proximitat de Parlem a través d’Aproop representa el primer pas d’un horitzó que el grup ambiciona a llarg termini: liderar diverses operadores regionals de proximitat en territoris amb una marcada cultura pròpia a la resta de l’Estat i també a l’àmbit europeu.