Opinió
Al·legat a favor de la platja de Barcelona
Si hi ha una cosa típica d’un/a barceloní/na de soca-rel és que mai va a la platja de Barcelona. La troba lletja, bruta, plena de gent i un reclam pels turistes. Fins i tot hi ha qui la troba insegura. Tot i que acostumo a complir amb tots els estereotips...