Opinió
Arxivers, Oh, Arxivers!
De tant en tant, suposo que per herència materna, em llevo d’una forma compulsiva i arbitrària amb una frenesí malaltissa per desfer-me d’objectes i papers. És una consuetud demencial que m’ha dut a llençar manta documents inservibles, llibres que potser m’han plagut però que no tindré temps de tornar a...